KOREA BUDGET TRAVEL memberi perkhidmatan yang berbaloi untuk sesiapa yang ingin melancong ke Korea. Lawatilah page KOREA BUDGET TRAVEL untuk mendapatkan informasi lanjut budget trip ini. Boleh juga email ke hanziskandar@yahoo.com / hanziskandar@hotmail.com

Sunday 3 February 2013

EL TORO BUTCHERY and GRILL


Masa Restoran ni keluar kat Rancangan Jalan-Jalan Cari Makan, nampak meliurkan dan menarik. Jadi aku dengan sorg kawan aku pun cuba jamah makan kat sini. Tempatnya simple je terletak di Subang Avenue (SG 07, Subang Avenue, Subang Jaya, ) Waktu buka pukul 11am - 10:30pm hampir setiap hari mcm ni.


Yang aku order ini ialah Black angus grain fed ia adalah sejenis daging tak silap aku yang disyorkan oleh owner kedai ni dan jumlah gramnya lebih kurang 250g, medium  cooked. Bagi aku dagingnya mmg lembut dan juicy portionya nye juga besar.


Ni sup cendawan asli bukan dari tin kira homemade la juga sedap dan ia berasingan bukan datang sekali dengan hidangan.


Ini adalah Cranberry juice kecil sahaja botol ni , kalo tengok dah tau ia diimport. Sedap rasanya tapi bagi yang tidak biasa dengan masam bukan minuman untuk mereka.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...