KOREA BUDGET TRAVEL memberi perkhidmatan yang berbaloi untuk sesiapa yang ingin melancong ke Korea. Lawatilah page KOREA BUDGET TRAVEL untuk mendapatkan informasi lanjut budget trip ini. Boleh juga email ke hanziskandar@yahoo.com / hanziskandar@hotmail.com

Sunday 28 October 2012

Atmosphere 360, Menara KL






Selama aku duk KL berpuluh tahun tak pernah aku jejak Menara Kuala Lumpur ni sehingga la 28 hb October 2012 , time ni adik aku belanja kat Restoren berputar Atmosphere 360. So kami sekeluarga datang untuk dinner kat sini pada pukul 8 malam.


Bila tengok rate buffet ini tertelan air liur jap RM198 per person bagi adult untuk budak tak berapa ingat, Bagi aku makanan dier menarik perhatian jugak dan sebaiknya booking sebelum datang sini. Restoran ni buka sampai pukul 11:00 malam. Katakan korg planning nak observation dulu kat atas Menara KL better datang awal sebab untuk observation sampai pukul 9:30 malam je.










4 comments:

  1. Encik sharil,berbaloi x harga buffet dia dgn makanan yg dioffer..?agak mahal jugak kan..maybe price tu more pd view n the place itself kan..

    ReplyDelete
  2. Hmmm... cmna nak ckp ye, kalo tengokkan lokasi restorennya mmg mcm bergantung pada view dan place tapi hidangan buffetnya bagi aku mengikut kelas dengan harganya. Mungkin bagi orang yang taraf sederhana saya ni, kalo nak sambut anniversary ok la , kalo nak bawa satu family belanja kena pikir 2-3 kali jugak. Sebab biasanya kalo buffet tak mungkin org akan makan setanding dengan harga yang dibayar. :)

    ReplyDelete
  3. Oh..em,tula kan..sy mmg lama dah ade niat nak bawak my family dinner kat situ,tp bile tengok harga dia,mmg gerun la..fikir 4,5,6 kali jugak..eheh..emm,based on rasa dia pulak,mcmane ye?sana pon ade ala carte menu kan?(sori ye,byk tanya bcause sy mmg xde kawan yg pernah ke situ).. :))

    ReplyDelete
  4. Bagi aku rasanya menarik kalo dari 10 bintang aku boleh bagi 9 bintang , ala carte x pasti lak mmg x perasan drp menu tu sbb yang ingat cuma air je nampak tp mcm ada ke rasanya. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...